.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل، پایانی برای اختلاف خانوادگی
زن جوان بابلی قربانی اختلاف خانوادگی شد.

به گزارش شمال نیوز ، فرمانده انتظامی بابل گفت: جوان 26 ساله بابلی، به علت اختلافات خانوادگی، همسرش را با چاقو به قتل رساند.

سرهنگ جعفری افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتقال پیکر زنی به یکی از بیمارستان های بابل که با چاقو مصدوم شده و به کما رفته بود، ماموران انتظامی کلانتری 11در بررسی های اولیه دریافتند که همسر این زن ، وی را بدون ثبت نشانی محل درگیری به بیمارستان منتقل کرده است.

وی گفت: مصدوم به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سینه در بیمارستان جان باخت.

فرمانده انتظامی بابل افزود: همسر این زن 26 ساله در تحقیقات پلیس به قتل بعلت اختلاف خانوادگی اقرار و اعلام کرد در شب حادثه به علت اختلافات خانوادگی و مشاجره لفظی، با کارد آشپزخانه ضربه ای به سینه ای مقتول وارد کردم که وی بر اثر شدت جراحات وارده به قتل رسید.

سرهنگ جعفری گفت: با توجه به اعتراف قاتل و تشریح صحنه جرم، قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسینی 7 ارديبهشت 1395
با سلام از اینکه 2 بار خبر یک قتل در بابل را در سایتتان منتشر می کنید با فاصله زمانی یک روز چه هدفی را دنبال می کنید ؟ واقعا برای شمال نیوز که بهتر است بگوئیم ساری نیوز متاسفم . رسالت خبر رسانی این نیست . امید وارم شهامت انعکاس این خبر را داشته باشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.